نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه ترویج داده شود خواستار توجه بیش از پیش به ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی در جامعه شد.
کد خبر: ۵۶۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 15December 2022

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش آشنایی با سبک زندگی ایران اسلامی با محوریت طب ایرانی که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با تاکید بر این که باید میراث داران خوبی باشیم و اجازه ندهیم میراث ما از بین رود، اظهار داشت: کشور‌های غربی در شعار حمایت از انسان پیشرو هستند، ولی در عمل خبری از آن نیست.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید براین که در حوزه علمی باید عینک احتیاط و سوءظن به غرب بنگریم، افزود: به عنوان نمونه واکسن‌هایی که به ما می‌دند باید بررسی کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم داشتن نظام پزشکی سنتی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: آن‌هایی که می‌خواهند در حوزه طب سنتی به فعالیت بپردازند باید شناسنامه دار شوند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه ترویج داده شود، اضافه کرد: باید به اصل و گذشته خود برگردیم و به مبانی اسلامی و ایران توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه بیش از پیش به ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی در جامعه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار