استاندار مازندران:

مسیر شهدا تنها راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است

«حسینی‌پور» شهادت را تنها راه رهایی بخش برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: مکتبی را که اباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز بصورت آبی زلال و حیات‌بخش جان ما را سیراب و سرشار می‌کند.
کد خبر: ۵۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 23November 2022

مسیر شهدا تنها راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز (چهارشنبه) در مراسم هفتمین روز شهادت سرباز مدافع وطن «امیر حسین نیک‌پور» در روستای وزرا محله بخش سرخرود با عنوان اینکه این شهید والامقام در مقابله با اغتشاشگران و فتنه‌گران و کسانی که کیان و امنیت داخلی مردم را به مخاطره انداختند به شهادت رسید، اظهار داشت: این شهیدان برای حفظ امنیت و جان مردم والاترین گوهر هستی خود را به مسلخ بردند و راه و مکتبی را از خود بجا گذاشتند که هیچ مسیری جز استمرار آن وجود ندارد.

حسینی‌پور، شهادت را تنها راه رهایی بخش برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: مکتبی را که آقااباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز بصورت آبی زلال و حیات بخش جان ما را سیراب و سرشار می‌کند.

وی بیان کرد: اسلام با شهادت زنده است و شهدای بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی مسیر را به ما نشان دادند و اثبات کردند تا نزدیک شدن به مسیر ظهور باید خط سرخ ایثار و شهادت را دنبال کنیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: این شهید هم مظلوم بودند و هم در یک مظلومیت خاص به شهادت رسیدند و مازندران را به بوی شهادت معطر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها