فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

توان و اقتدار در ایستادگی برابر دشمنانان را داریم

سردار رفیعی آتانی گفت: در برابر دشمنان ایران اسلامی با بصیرت، قدرت و اقتدار می‌ایستیم.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 23November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه شورای فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین «روح‌الله عباسپور» و «رجب رحمانی» نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این جلسه با اشاره به درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی اظهار داشت: نیروهای امنیتی با کنترل و اشرافیت کامل و رصد دائمی و به موقع هر نوع اغتشاشی را کنترل می‌کنند. ما قاطعانه‌تر از قبل و با جدیت امنیت مردم را تامین می‌کنیم.

سردار آتانی عنوان کرد: در روزهای ملتهب کشور، بسیجیان استان قزوین با آمادگی و شناخت دشمن، حضور موثر داشتند و با جوانمردی با جریانات اخیر برخورد کردیم. در برابر دشمنان ایران اسلامی با بصیرت، قدرت و اقتدار می‌ایستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: مسئولان مشکلات جوانان را دریابند. این جوانان فرزندان ما و شما و این جامعه هستند. مردم از ما امنیت می‌خواهند و ما امنیت آحاد مردم را حفظ می‌کنیم. قطعا برای ما عده‌ای لیدر و اوباش با مردم یکسان نیستند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار