فرمانده سپاه استان سمنان:

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار عزت و سربلندی نظام شده است

«دامغانی» گفت: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی را در منطقه و سطح جهان را رقم زد و باعث اقتدار و عزت نظام شد.
کد خبر: ۵۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 26November 2022

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار عزت و سربلندی نظام شده است/// ارجاعبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان در همایش «شکوه اقتدار» که با حضور گسترده بسیجیان پیش از ظهر امروز در سالن غدیر سمنان برگزار شد اظهار داشت: بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی به فرمول غلبه بر مشکلات و رفع آسیب ها تبدیل شده است.

دامغانی با اشاره به اینکه بسیج در طول ۴۳ سال حوادث بسیاری را پشت سرگذاشته است، بیان کرد: بسیج به آن جایی رسیده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند همانطور که تهدید اقتصادی را به خودکفایی تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه افزود: بسیج توانست تهدیدات منطقه ای را با شکل گیری هسته های مقاومت مردمی به ایجاد بازدارندگی در مقابل شیاطین جهان تبدیل کند.

وی با بیان اینکه بسیج باعث اقتدار و عزت نظام شد، اظهار کرد: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است.

دامغانی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها مشغول نقش آفرینی هستند، بیان کرد:با نقشی که بسیجیان ایفا می کنند باید بتوانیم نظام برآمده از انقلاب اسلامی را الگوسازی کنیم و تمدن نوین اسلامی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان همچنین تصریح کرد: بسیج نماد کارآمدی نظام و حرکت پویایی ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار