فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

پرستاران همچون ایثارگران دفاع مقدس در حال خدمت به مردم هستند

سردار «اکبری» گفت: در دوران سخت شیوع بیماری کرونا در کشور شاهد بودیم جامعه پرستاری چگونه از جان خود گذشتند و همانند رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس از خود مقاومت و اخلاص در راه خدا نشان دادند.
کد خبر: ۵۵۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در آیین تجلیل از پرستاران که در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: پرستاری شغلی جهادی است و تمامی تلاش‌های مجموعه پزشکی به هنر پرستاران بستگی دارد یعنی پس از زحمات پزشکان مانند انجام عمل‌های جراحی کسی که با بیماران همراه است و با آن‌ها همدردی می‌کند جامعه پرستاری است.

وی با بیان اینکه نامگذاری ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار کار بسیار پسندیده‌ای است، افزود: رفتار و دعای پرستاران در کناران بیماران در بهبود حال آن‌ها بسیار موثر است درواقع زمانی که بیماران مشاهده می‌کنند فردی در روز‌های بیماری و سختی آن‌ها را همراهی می‌کند آرامشی وجودشان را فرا می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: جامعه پرستاری سفیدپوشانی هستند که به عنوان فرشته نجات در کنار بیماران قرار می‌گیرند و به همین دلیل لازم است از زحمات پرستاران و همچنین جامعه پزشکی تقدیر و تشکر شود چرا که در دوران سخت شیوع بیماری کرونا در کشور شاهد بودیم این افراد چگونه از جان خود گذشتند و همانند رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس از خود مقاومت و اخلاص در راه خدا نشان دادند.

اکبری خاطرنشان کرد: پرستاری شغلی بسیار ارزشمند است و افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند باید قدردان لحظه‌هایی باشند که در کنار بیماران قرار می‌گیرند چراکه دعای بیماران در حق پرستاران و پزشکان مستجاب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار