معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ تهران:

مقاومت مردم در برابر مشکلات راه استقلال را به ما نشان داد

مقدمی در مراسم غبارروبی مزار‌های دو شهید گمنام منطقه ۱۸ گفت: مقاومت مردم در برابر این مشکلات، راه استقلال و خوداتکایی را به ما نشان داد؛ بنابراین بهره‌گیری از تجربیات دوران حماسه و ایثار همواره عامل موثری در حل مشکلات محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 27November 2022

غبارروبی و عطرافشانی مزار‌های دو شهید گمنام دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار‌های دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

«یوسف مقدمی» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ تهران در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: دفاع مقدس به‌عنوان برگ زرینی از تاریخ کشورمان همواره مایه مباهات است، چون با وجود مشکلات زیادی که به‌خاطر تحمیل جنگ به کشورمان به‌جود آمد، اما مقاومت مردم در برابر این مشکلات، راه استقلال و خوداتکایی را به ما نشان داد؛ بنابراین بهره‌گیری از تجربیات دوران حماسه و ایثار همواره عامل موثری در حل مشکلات محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: وجود مزار شهید در هر نقطه از کشورمان مایه خیر و برکت است و حضور مردم در کنار این مزار‌ها نشان می‌دهد باور‌های شهیدان در جامعه تا حد زیادی نهادینه شده است. گلزار‌های شهدا جایگاه فرهنگی قابل توجهی در راستای تقویت ایثار به ویژه ایثار اجتماعی دارند و امیدواریم بتوانیم از این جایگاه به بهترین وجه ممکن بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بوستان «گلستانه» شهرک ولیعصر (عج) در منطقه ۱۸ تهران به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها