مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

ملت ایران توطئه دشمنان را با تفکر بسیجی خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «رعایتی» گفت: ملت ایران پای ارزش‌های مقدس نظام ایستاده‌اند و هر گونه توطئه دشمنان را با تفکر بسیجی خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 28November 2022

ملت ایران توطئه دشمنان را با تفکر بسیجی خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شامگاه (یکشنبه) در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ریشه در فرهنگ دینی دارد و بسیجیان غیرتمندانه در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان نقش آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام رعایتی افزود: امروز جمهوری اسلامی بزرگترین و قدرتمندترین کشور از نظر نظامی و دفاعی است و هیچ ارتشی جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی بسیج و تفکر بسیجی است غافل از اینکه فرهنگ بسیجی در جهان ریشه دوانده و امروز حرف اول گفتمان انقلابی جهان به شمار می‌آید.

وی به تبیین انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: بسیجیان در آشوب‌ها و بحران‌ها پای این انقلاب هستند و در حوادث اخیر تقش مهمی در ایجاد امنیت در کشور ایفا کرده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در دین اسلام و عاشورا دارد، به جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران پای ارزش‌های مقدس نظام ایستاده‌اند و هر گونه توطئه دشمنان را با تفکر بسیجی خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: این انقلاب حسینی است و به فرموده امام راحل به انقلاب حضرت مهدی متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار