فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

فلج کردن بخش صنعت یکی از راهبردهای دشمن در جنگ تحمیلی بود

سردار شاهوارپور یکی از راهبردهای دشمن در جنگ تحمیلی را فلج کردن کشور از طریق تعطیلی بخش صنعت عنوان کرد و گفت: حمله به بندر خرمشهر به عنوان یکی از بنادر تجاری ایران و حمله به صنایع نفت و پالایشگاه آبادان از جمله اقدامات دشمن در این راستا بود.
کد خبر: ۵۵۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 27November 2022

فلج کردن بخش صنعت یکی از راهبردهای دشمن در جنگ تحمیلی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نخستین یادواره شهدای صنعت خوزستان در محل تالار امام رضا (ع) اهواز اظهار داشت: مسیری که همسو با شهدا انتخاب شده است مسیر درست و هدایت شده ای است و در این راه باید با منش و اخلاق شهدا آشنا شویم.

وی افزود: یکی از مسائلی که دشمنان انقلاب اسلامی از همان زمان پیروری انقلاب در برنامه های خود داشتند فروپاشی اقتصاد کشور بود، دشمنان همواره تلاش کرده اند تا انقلاب اسلامی را با فشار اقتصادی به مرحله فروپاشی برسانند.

سردار شاهوار پور گفت: به همین منظور در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی کارخانه ها تعطیل یا نیمه تعطیل شدند و با شروع جنگ تحمیلی دشمن تلاش داشت تا فشار بیشتری را بر ایران وارد کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یکی از راهبردهای دشمن در جنگ تحمیلی را فلج کردن کشور از طریق تعطیلی بخش صنعت عنوان کرد و یادآور شد: حمله به بندر خرمشهر به عنوان یکی از بنادر تجاری ایران و حمله به صنایع نفت و پالایشگاه آبادان از جمله اقدامات دشمن در این راستا بود.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول جنگ تحمیلی بخش صنعت در همه استان های مرزی تعطیل شد و بسیاری از کارکنان بخش صنعت برای حفاظت از کار و تولید کشور به شهادت رسیدند.

سردار شاهوارپور اظهار داشت: امروز صنایع مختلف در استان خوزستان در بهترین جایگاه قرار دارند، البته انتظار داریم صنایع پایین دستی نیز در استان بیش از این رشد کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ درصد اشتغال کشور در بخش خدمات و در حوزه صنعت تنها ۲۸ درصد است، گفت: باید برنامه ریزی شود تا شاهد توسعه و ایجاد اشتغال بیشتری در بخش صنایع پایین دستی باشیم.

وی افزود: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار