مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

چاپ آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» از برنامه‌ریزی برای تولید و چاپ آثار مکتوب دفاع مقدس در حوزه‌های تاریخ شفاهی، رمان، داستان، خاطره، زندگی‌نامه، شعر و غیره در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته تألیف و نشر کنگره شهدا امروز با حضور اعضا در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست کمیته تألیف و نشر را مهم‌ترین کمیته کنگره شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: باید با هم افزایی و همکاری همه اعضای کمیته شاهد تولید آثار ارزشمند و ماندگاری در حوزه دفاع مقدس استان باشیم.

وی با بیان اینکه اگر آسیب اجتماعی در جامعه زیاد است نشان می‌دهد که ما کارمان را خوب انجام نداده‌ایم، افزود: باید با برنامه‌ریزی منسجم و استفاده از ظرفیت‌های ادبی و هنری طوری عمل کنیم که اثر کار فرهنگی را در جامعه ببینیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس را گنجینه ارزشمندی دانست که می‌توان از آن برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهره برد و گفت: در این زمینه نقش ادارات و سازمان‌ها بسیار تأثیرگذار است.

دبیر کمیته تألیف و نشر کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای چاپ و تولید آثار مکتوب دفاع مقدس در حوزه‌های تاریخ شفاهی، رمان، داستان، خاطره، زندگی‌نامه، شعر و غیره در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان در حال انجام است که در این زمینه همه ادارات و نهادهای عضو کمیته باید همکاری لازم را داشته باشند و منابع مالی موردنیاز تأمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار