جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

خواست دشمنان ایران ایجاد جدایی بین مردم است

سردار «طهماسبی» در گردهمایی بسیجیان گفت: خواست دشمنان ایران اسلامی ایجاد جدایی و دو دستگی بین مردم و برچسب‌زنی است.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹ - 28November 2022

///

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در گردهمایی بسیجیان و ایثارگران شرکت مخابرات منطقه زنجان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جنگ در فضای مجازی در حال اتفاق افتادن است، اضافه کرد: ما باید در این جنگ حضور پر رنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نایب امام زمان است، عنوان کرد: امام خامنه‌ای(مدظله) در این دوران بر شفاف‌سازی و تبیین دستاوردها تاکید دارند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن نسل جوان است، بیان کرد: خواست دشمنان ایران اسلامی ایجاد جدایی و دو دستگی بین مردم و برچسب‌زنی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همه ما فرزند ایران اسلامی بوده و از یک آب و خاک هستیم، تاکید کرد: باید در مقابل سخنانی که بوی نفاق و جدایی می‌دهد بایستیم.

وی با اشاره به اینکه منافقان در داخل و خارج کشور سعی دارند مشکلات ایران را بزرگ و دستاوردهای آن را کوچک نشان دهند، عنوان کرد: امروز هر کس در میدان فضای مجازی حضور مفید و موثری دارد سرباز نظام و ولایت است.

سردار طهماسبی از علاقه‌مندان به نظام و انقلاب خواست حضور پرشورتری در فضای مجازی داشته باشند و گفت: هر پیام در فضای مجازی برابر است با تیری که به سوی دشمن پرتاب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها