مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز:

هنر باید در جامعه امید خلق کند‌

سرهنگ «نوروزی‌فر» با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم هنر خلق امید در هر جامعه‌ای است، گفت: دشمنان امروز درصدد القاء روحیه یاس و ناامیدی به جامعه ما هستند و به همین سبب هنرمندان متعهد انقلابی باید با آگاهی نسبت به مسئولیت خود به عنوان یک هنرمند، با خلق آثاری امیدافزا اسباب سرزندگی و پویایی مردم و جامعه را فراهم آورند.
کد خبر: ۵۵۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 30November 2022

هنر باید امید خلق کند/// خبر عکس ندارد.///عذرخواهی می کنم من قفل ویرایش زده بودم تا عکس بارگذاری شود//گویا قفل نشده بود//سرهنگ پاسدار «ابراهیم نوروزی فر» مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: زندگی با همه پستی و بلندی‌هایش زیباست و البته برای هیچ کس ماندگار نیست اما آنچه این شرایط را ماندگار می‌ سازد، اکسیر هنر است.

وی با بیان اینکه هنر متعالی می‌تواند انسان ساز، تحول آفرین و تاریخ‌ساز باشد؛ افزود: هنرمندان بدون درک و لمس مشکلات جامعه نمی‌توانند اثری مردمی و فاخر خلق کنند؛ اما یک هنرمند واقعی می‌تواند از یک چالش فرصتی بسازد برای تحول آفرینی و این جادوی هنر است که می‌تواند جریان ساز باشد.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان درصدد سوء استفاده ابزاری از هنر در جهت تحریک اذهان عمومی هستند؛ ادامه داد: هنرمندان انقلابی باید با هنر خویش اسباب بصیرت افزایی بر جامعه را فراهم کنند.

‌نوروزی‌فر با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه تصریح کرد: هنرمندان باید در صف نخست جهاد امید آفرینی باشند و مانع دشمن جهت تضعیف روحیه جامعه شوند.

وی با بیان اینکه امروز هنرمندان ایرانی مسئولیت سنگینی در برابر این نظام مقدس دارند؛ متذکر شد: باید دست آوردهای بزرگ جمهوری اسلامی از طریق هنر معرفی شوند؛ چرا که امروز ابزار هنر مورد سوء استفاده نظام استکباری است و از این راه می‌خواهند به ذهن و تفکر جوانان ایران اسلامی نفوذ کنند.

نوروزی‌فر با تاکید بر اینکه باید از ابزار هنر در جهت معرفی معارف دفاع مقدس بیشتر استفاده شود؛ خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عاشقانه و عارفانه تاریخ این سرزمین است که هر گوشه آن می‌تواند به اندازه یک دانشکده هنر سوژه‌های ناب در اختیار هنرمندان قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها