دیدار جمعی از فعالان جامعه قرآنی با خانواده شهیدان هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ و جمعی از فعالان عرصه قرآن و عترت، با خانواده شهید «محمد صالحه» و شهیده «زهرا حسنی سعدی» از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی، دیدار کردند.
کد خبر: ۵۵۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 30November 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم علی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از فعالان عرصه قرآن و عترت، امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل شهید «محمد صالحه» که همراه با همسرش شهیده «زهرا حسنی سعدی» در حادثه هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیده‌اند، با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند.

دیدار جمعی از فعالان جامعه قرآنی با خانواده شهیدان هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در این دیدار، با اشاره به فعالیت کمیته شهدای قرآنی در تهران، اظهار داشت: این کمیته اقدام به شناسایی شهدای قاری، حافظ و فعال قرآن می‌پردازد و اعضای آن به صورت هفتگی با خانواده این شهیدان والامقام دیدار می‌کنند.

قربانی، شهدای فعال قرآنی را الگو‌ها و اسوه‌های عینی و عملی آیات قرآن کریم دانست و گفت: شهدای فعال قرآنی را در این دوران باید بیشتر به جوانان معرفی کنیم.

در این مراسم، پدر و مادر شهید «صالحه» به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام و همسر شهیدش پرداختند و در پایان، با اهدای لوح و یک جلد کلام‌الله مجید، از آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار