رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

دشمن به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور است/ ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در مقابله با تهدیدات جنگ شناختی

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور است، بر ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در مقابله با تهدیدات جنگ شناختی و ترکیبی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۵۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ - 30November 2022

دشمن به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور است/ ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در مقابله با تهدیدات جنگ شناختیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های خاص حضرت زینب (س) زمان شناسی آن بانوی بزرگوار است که موجب شد تا قیام امام حسین (ع) عمق یابد.

حجت الاسلام دهدار ادامه داد: حضرت زینب (س) با روایتگری و بیان حقایق واقعه کربلا سبب شد تا نهضت امام حسین (ع) نقطه عطفی در تاریخ بشریت قلمداد شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه امروز همه ما ضمن توجه به عنصر زمان شناسی و درک شرایط موجود باید رسالتی را که به عهده داریم به نحو احسن اجرا کنیم؛ افزود: دنیای استکبار با راه اندازی جنگ رسانه‌ای بین المللی به دنبال سیاه نمایی و ایجاد فضای غبارآلود و کتمان حقایق در پرتو دروغ پردازی‌ها و سناریوسازی‌ها است.

وی با بیان اینکه اگر حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا روشنگری و جهاد تبیین نمی‌کردند امروز چیزی از نام اسلام و تشیع باقی نمی‌ماند، گفت: از این‌رو در چنین شرایطی همه ما  وظیفه داریم تا کاری زینبی انجام دهیم؛ یعنی با روایتگری و جهاد تبیین و بیان حقایق اجازه ندهیم که دشمنان ذهن و فکر جوانان مان را هدف تیر‌های سم آلود خود کند.

حجت الاسلام دهدار خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ شناختی ایمان، باور، اندیشه و اعتقادات قلبی  ما را هدف قرار داده است و با توهین به مقدسات، هتک حرمت مساجد و توهین به پرچم کشور بدنبال تخریب نظام ارزشی کشور است در حالیکه ارتش ما در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار جوان را تقدیم کرد تا حرمت پرچم، دین و وطن حفظ شود.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها