جانشین فرمانده کل سپاه:

هیچ عاملی سپاه را از خدمت‌رسانی به مردم بازنمی‌دارد

فدوی در افتتاح راه روستایی کهوان آبیک گفت: سپاه در کنار مردم است و هیچ عاملی ما را از خدمت‌رسانی به مردم، منحرف نمی‌کند.
کد خبر: ۵۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 01December 2022

هیچ عاملی سپاه را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در افتتاح راه روستایی کهوان آبیک که توسط بسیج سازندگی سپاه ساخته شده است، اظهار داشت: خداوند به همه عالم شیرینی حکومت بر اساس دستور‌های خود را خواهد چشاند، اما شرط آن این است که همه بخواهند.

سردار فدوی با بیان اینکه بعضی از طلیعه‌های ظهور و حکومت خداوند را می‌بینیم، افزود: شناخت امام حسین (ع) یکی از این طلیعه‌ها و مقدمات است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بخش اعظم عبادت انسان مربوط به خدمت به مردم است بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید برخی از کار‌ها و خدمات انجام نشده باشد.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال انجام کشور آبرسانی به روستا‌ها است که با همراهی سپاه و کمک مردم انجام می‌شود.

دریادار فدوی با بیان اینکه در کیفیت خدمت به مردم نباید تعلل شود، تصریح کرد: هر موضوعی که در انقلاب اسلامی وجود داشته باشد دغدغه سپاه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی است که یکی از کار‌های آن نظامی است، اضافه کرد: رفع گرفتاری مردم را وظیفه خود می‌دانیم و تا به سرانجام رسیدن آن در عرصه هستیم.

وی بیان کرد: سپاه در کنار مردم است و هیچ عاملی ما را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کند.

سردار فدوی در پایان عنوان کرد: اقتصاد و معیشت یک موضوع دائمی همه مردم است و اگر با نگاه دینی و اخروی به خدمت به مردم نگاه می‌کردیم تا به امروز مردم بااین مشکلات روبرو نمی‌شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها