راهپیمایی اعلام همبستگی با ملت فلسطین در آرژانتین

ده‌ها نفر در آرژانتین با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «بوئنوس آیرس»، همبستگی خود را با ملت فلسطین در روز جهانی آن اعلام کردند.
کد خبر: ۵۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 02December 2022

راهپیمایی اعلام همبستگی با ملت فلسطین در آرژانتین

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین دیروز (پنجشنبه) شاهد برگزاری راهپیمایی در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین بود.

این راهپیمایی به دعوت نهاد‌های اجتماعی و جریان‌های چپ برگزار شد و ده‌ها نفر در آن شرکت کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، شعار‌های همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت سیاست‌های اشغالگرانه این رژیم از جمله «اسرائیل، دولت فاشیست صهیونیستی» سر دادند.

«خوان کارلوس جوردانو» نماینده چپ‌گرای پارلمان آرژانتین در راهپیمایی اعلام همبستگی با ملت فلسطین حضور داشت و در صفحه شخصی خود در توئیتر، تصویری از حضورش را در میان شرکت کنندگان در این راهپیمایی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۹۷۷ مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۲۹ نوامبر هر سال را روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین اعلام کرد. این در حالی است که مجمع عمومی سازمان ملل در همان روز و در سال ۱۹۴۷، قطعنامه شماره ۱۸۱ را برای تقسیم سرزمین فلسطین به تصویب رسانده بود و «اسرائیل» در سال بعد یعنی ۱۹۴۸ در سرزمین‌های فلسطین تأسیس شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار