جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

لزوم توجه به جایگاه قرآن در زندگی انسان/ افزایش بودجه قرآنی در کشور ضروری است

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه افزایش بودجه قرآنی در کشور ضروری است، گفت: برای تقویت این حوزه باید نگاه مسولان را به مباحث فرهنگی و قرآنی تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ - 02December 2022

افزایش بودجه قرآنی در کشور ضروری است/ تاکید بر تقویت نگاه مسولان فرهنگی به مباحث قرآنی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و نیروی وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که امروز (جمعه) به میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: جایگاهی که قرآن باید در زندگی ما داشته باشد با آنچه که الان ما هستیم فاصله خیلی زیادی دارد.

وی همچنین اضافه کرد: باید برای تحقق فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که فرمودند ده میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم تلاش بیشتری انجام پذیرد.  

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در وزارت دفاع سعی داریم این حرکت گسترده‌تر شود، کلاس‌های آموزشی تشکیل شود، انگیزه‌ها را تقویت کنیم و جایزه‌ها را بالا ببریم که در آینده تعداد بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: در مجموعه وزارت دفاع، دارالقرآن، مراکز تخصصی و مدارس قرآنی خوبی داریم که فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و هدفمندی انجام می‌دهند. همچنین در سازمان‌های وزارت دفاع، روسای عقیدتی سیاسی کار‌های خوبی کرده‌اند که باید رونق بیشتری پیدا کنند.

وی گفت: برندگان دور نهایی این مسابقات، ممتازین وزارت دفاع هستند که سپس به مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح راه می‌یابند و بعضی از منتخبان نیز در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان، سطح مسابقات وزارت دفاع را که در حال برگزاری است مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور و استقبال شرکت کنندگان خوب است و افرادی که در مسابقات شرکت کردند نسبت به قبل رشد خوبی داشتند.

بر اساس این گزارش، مسابقات قران کارکنان شاغل و نیرو‌های وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در چهار رشته ترتیل، قرائت، مفاهیم، اذان و حفظ جزء‌های ۲۵،۲۰،۱۵،۱۰،۵،۳ و حفظ کل قرآن کریم یازدهم آذرماه به میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها