پاسخ جهاد اسلامی فلسطین به ترور فرماندهان مقاومت

برآورد نهاد‌های امنیتی رژیم اسرائیل بر این است که شلیک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی، پاسخی از طرف جهاد اسلامی بوده است.
کد خبر: ۵۵۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 04December 2022

شلیک راکت پاسخ جهاد اسلامی فلسطین به ترور فرماندهان مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که برآورد نهاد‌های امنیتی رژیم اسرائیل بر این است که شلیک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی، پاسخی از طرف جهاد اسلامی به ترور دو نفر از فرماندهان مقاومت در جنین در هفته گذشته بوده است.

پیش از آن خبرگزاری شهاب در کانال تلگرامی خود از شلیک موشک به سمت یک شهرک صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داده بود. بر اساس اعلام این رسانه، منابع خبری عبری وقوع انفجار در یک شهرک اطراف غزه را تأیید کردند.

برخی رسانه‌های صهیونیست در این خصوص اعلام کردند که به نظر می‌رسد صدای انفجار مهیبی از شهرک‌های صهیونیست نشین کفار عزه و کیبوتس سعد شنیده شده است. تا کنون جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

دو روز پیش از این نیز، مقاومت فلسطین آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داده بود و بنابراین گزارش، در این آزمایش موشکی سه فروند موشک به سوی ساحل پرتاب شده بود. ماه گذشته نیز مقاومت فلسطین دو فروند موشک را به فاصله ۱۵ دقیقه به سمت دریا شلیک کرده بود.

مقاومت فلسطین در نوار غزه به عنوان بخشی از آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی، هر از گاهی آزمایش‌های موشکی انجام می‌دهد. فلسطینی‌های نوار غزه همچنین در راستای افزایش قوای نظامی و حفظ آمادگی خود در مراحل مختلفی اقدام به پرتاب موشک از سواحل غزه به سوی اهدافی آزمایشی در دریا می‌کنند. مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس نیز با استفاده از موشک‌های خود رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و توانست اکثر نقاط اراضی اشغالی را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار