سرلشکر باقری:

کاهش حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای/ امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به کاهش حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است.
کد خبر: ۵۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 04December 2022

کاهش حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای/ امنیت کامل در خلیج فارس برقرار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم که در استان بوشهر باشیم و از یگان‌های نیرو‌های مسلح در استان بازدید خواهیم داشت.

سردار باقری با تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های مسلح در یگان‌های مختلف در استان بوشهر گفت: شاهد آمادگی بسیار خوب و اقتدار نیرو‌های مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و… در استان بوشهر هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است و بخش اعظم خلیج فارس محدوده مأموریتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که امنیت آن را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: در عرصه دریا چه در زیر آب و چه روی آب و هم در فضا امنیت به‌صورت کامل برقرار است و گشت‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و امنیت خوبی برقرار است.

سردار باقری با اشاره به اینکه حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس و تنگه هرمز به حداقل رسیده است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده امنیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه خلیج فارس، صیادی، تجارت و دیگر فعالیت‌ها در این منطقه برقرار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها