مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

خاکسپاری شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل

«واحد» گفت: در سال روز شهادت حضرت زهرا (س) و همزمان با سراسر کشور، پیکر مطهر شهید‌ گمنام از دوران دفاع مقدس طی مراسمی ویژه تشییع و در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی اردبیل خاکسپاری خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 04December 2022

خاکسپاری شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل با سرهنگ «جواد تقوی» فرمانده انتظامی استان اردبیل دیدار و درباره تدفین پیکر یک شهید گمنام در این ستاد گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای مظلوم امنیت گفت: کارکنان تلاشگر و خادم سازمان انتظامی با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، در خط مقدم امنیت و آسایش ملت جانفشانی می‌کنند و حتی مظلومانه جان خود را نثار می کنند.

وی افزود: بر اساس درخواست های مکرر فرماندهی انتظامی استان مبنی بر خاکسپاری شهید گمنام در محوطه این ستاد و ابراز علاقه کارکنان فراجای استان به این رویداد ارزشمند فرهنگی، در سال روز شهادت حضرت زهرا (س) و روز ملی شهید گمنام و همزمان با سراسر کشور، پیکر مطهر شهیدی گمنام از دوران دفاع مقدس طی مراسمی ویژه تشییع و در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان خاکسپاری خواهد شد.

سرهنگ «جواد تقوی» فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز ضمن ابراز خرسندی از این رویداد فرهنگی آتی گفت: سازمان انتظامی در بحث اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در کشور، مظلوم واقع شد و پاداش مجاهدت‌های گمنامانه و مظلومانه نیروهای فراجای استان داشتن یک شهید گمنام در محوطه این ستاد است تا از برکت وجودی این شهید عزیز همه بهره‌مند شوند و با شهدای عزیز در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خستگی ناپذیری در این راه عهد و پیمان ببندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار