رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

یوم‌الله ۹ دی روز خروش مردم انقلابی علیه فتنه‌گران خواهد بود

حجت‌الاسلام و المسلمین «اشجری» یوم‌الله نهم دی را یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: یوم‌الله ۹ دی روز خروش مردم انقلابی ایران علیه فتنه‌گران است.
کد خبر: ۵۵۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 04December 2022

یوم‌الله 9 دی روز خروش مردم انقلابی علیه فتنه‌گران خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی یکی از ماندگارترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و روز خروش مردم انقلابی ایران علیه فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان جزو استان‌های پیشتاز در خلق حماسه نهم دی بودند، تصریح کرد: خلق حماسه هشتم دی یک روز زودتر از سراسر کشور، سبب درخشش نام گیلان در قله بصیرت و دفاع از حریم ولایت شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه دوم تا نهم دی‌ماه با عنوان هفته بصیرت و همچنین دهم تا نوزدهم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» با عنوان دهه مقاومت نام‌گذاری شده است، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد از همه ظرفیت‌های خود برای تبیین این دو مناسبت مهم استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر اهمیت زمینه‌سازی حضور مردم در مناسبت‌های انقلابی تاکید کرد و گفت: حضور پر شور و شعور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی گواه ایستادگی آنان تا آخرین قطره خون پای آرمان والای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراهی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: جهانیان نمونه این حضور گسترده و آگاهانه مردم را در یوم‌الله سیزدهم آبان سال‌جاری مشاهده کردند و پیام انقلابی ملت ایران را شنیدند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه عداوت و دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، اظهار کرد: توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی در پی دشمنان، نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر کشور، گفت: یکی از شایع‌ترین سلاح‌های دشمن در اغتشاشات اخیر، تمسک به دروغ به منظور فریب افکار عمومی است.

وی بر اهمیت تبیین و روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان به نسل جوان تاکید کرد و افزود: ضرورت تشکیل نهضت سواد رسانه‌ای همانند نهضت سوادآموزی در سال‌های اوایل انقلاب اسلامی به وضوح مشهود است.

حجت‌الاسلام اشجری، جهاد تبیین را اساسی‌ترین وظیفه کنونی نخبگان، اندیشمندان، اصحاب قلم و هنر دانست و تصریح کرد: تبیین فتنه سال ۸۸ و تشریح ابعاد اغتشاشات اخیر، درس عبرتی برای فتنه‌های احتمالی و توطئه‌های پیش رو خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تشکیل ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در شهرستان‌ها و بخش‌های سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: ۱۳۵ پیشنهاد به منظور بزرگداشت باشکوه هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت در ستاد استانی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها