امام جمعه تربت جام:

ارزش‌های اسلامی و انقلابی در شهید سلیمانی متجلی بود

حجت‌الاسلام «اسلامی» گفت: راز محبوبیت حاج قاسم در نزد مردم ایران این است که تمام ارزش‌های انقلابی و اسلامی در شخصیت شهید سلیمانی تجلی داشت و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این حقیقت را درک کردند.
کد خبر: ۵۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 05December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، نخستین جلسه ستاد برگزاری سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام به ریاست «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام، سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده ناحیه سپاه و مسئولین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم‌نهاد در مصلی الغدیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسلامی در این نشست اظهار داشت: با توجه به مردمی بودن سردار شهید سلیمانی باید برنامه‌های سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت به‌صورت مردمی برگزار شود.

وی افزود: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی است. راز محبوبیت حاج قاسم در نزد مردم ایران این است که تمام ارزش‌های انقلابی و اسلامی در شخصیت شهید سلیمانی تجلی داشت و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این حقیقت را درک کردند.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: شامگاه سیزدهم دی مصادف با شب شهادت فرمانده جبهه مقاومت ویژه‌برنامه‌ای با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت‌نژاد مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و همرزم دیرین شهید سلیمانی با حضور قشرهای مختلف مردم در مصلی الغدیر تربت جام برگزار خواهد شد.

در ادامه سرهنگ بیدل در سخنانی هدف مهم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تبیین معارف، ارزش‌ها و دستاوردهای جبهه مقاومت و اثرات شهادت سردار دل‌ها در ایجاد وحدت در سطح ملی و بین‌المللی دانست.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن روز ملی مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار