نماینده ولی فقیه در کردستان:

آسیب‌های اجتماعی نیازمند ارائه راهکارهای عملی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی بویژه معضل اعتیاد بیشتر از اینکه نیاز به تحلیل داشته باشیم نیازمند ارائه راهکارهای عملی هستیم.
کد خبر: ۵۵۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 06December 2022

آسیب‌های اجتماعی نیازمند ارائه راهکارهای عملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر براساس آمارهای موجود یک سوم از زندانیان استان درگیر مسائل مربوط به اعتیاد از توزیع کننده تا مصرف کننده هستند، لذا در این زمینه باید جدی‌تر ورود کنیم.

وی افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی بویژه معضل اعتیاد بیشتر از اینکه نیاز به تحلیل داشته باشیم نیازمند ارائه راهکارهای عملی هستیم چرا در موارد مختلف تحلیلگر زیاد داریم اما راهکار دهنده اندک، هرچند تحلیل‌های آماری ضروری است اما راهکارها ضروری تراست و ما باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه به فضای عمومی کشور و اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن و گروه‌های معاند با این حرکات و تحریک مردم بویژه جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنند آرامش و امنیت جامعه را بر هم بزنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: امنیت حاکم بر استان و کشور به گونه ای نیست که با حرکات نسنجیده عده‌ای ناآگاه از بین بروند بلکه آنان تنها نتیجه‌ای که از این تلاش‌ها بدست می‌آورند سلب آسایش مردم است و ما فقط از این جهت نگران هستیم که آرامش مردم از بین برود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ابراز داشت: در حال حاضر چند مساله لازم و ضروری است که از جمله آنها این است که در مسیر کار خالصانه و مخلصانه از دایره اخلاق عدول نکنیم، امید و نشاط را در کارهایمان نهادینه کرده و در برابر کم لطفی‌ها، اذیت خودی‌ها و تهدیدهای دشمنان صبور، شکیبا و با وقار و مقاوم باشیم.

وی با بیان اینکه همچنین باید خشم و نفرت دیگران را با انسانیت و محبت پاسخ دهیم گفت: بی‌شک اگر صبور بوده و در برابر دشمن از خود ضعف نشان ندهیم در آینده ای نزدیک دوران نامرادی‌ها و وضعیت غیرمطلوب هم به پایان می‌‌رسد و ملت به جریان عادی زندگی بر می‌گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار