نماینده ولی فقیه در کردستان:

«خدمت جهادی» شاخصه مهم مرزبانان کشور است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اجر و ارزش کار مرزبانی، خدمت جهادی را شاخصه مهم مرزبانان کشور دانست و گفت: در بازدیدی که قبلا صورت گرفته از نزدیک مجاهدت مرزبانان در سخت ترین شرایط خدمتی با حداقل امکانات را مشاهده کردیم که این مهم شایان ستایش است.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 26December 2022

«خدمت جهادی» شاخصه مهم مرزبانان کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (دوشنبه) با حضور در جمع کارکنان ستاد مرزبانی استان کردستان با اشاره به اجر و ارزش کار مرزبانی، خدمت جهادی را شاخصه مهم مرزبانان کشور دانست و افزود: در بازدیدی که اوایل سال جاری از مرزهای استان داشتیم از نزدیک مجاهدت مرزبانان در سخت ترین شرایط خدمتی با حداقل امکانات را مشاهده کردیم که این مهم شایان ستایش است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: حضرت علی(ع) هرگاه میان ۲ کار قرار می گرفت کار سخت تر را انتخاب می کرد که این یکی از نشانه های انسان مومن است و امروز نیز مرزبانان کار سخت تر را انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام پور ذهبی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یادآور شد: یکی از القاب حضرت زهرا(س) "طاهره" است و این طهارت به معنای پاکی است.

وی اضافه کرد: فلسفه عزاداری برای اهل بیت پیامبر اکرم(ص) به دلیل معنویت و معصومیت آنان است و مسلمانان نیز از این طریق به دنبال طیب و طاهر شدن و اقتدا به ائمه اطهار هستند.

حجت الاسلام پور ذهبی بر لزوم تکریم از مادران تاکید کرد و گفت: بدترین حادثه و امتحان برای انسان درگذشت مادر است و همه باید در زمان حیات مادرانشان قدر آنها را دانسته و خدمتگذارشان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار