مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

میزبانی لرستانی‌ها از ۴ شهید گمنام

سرهنگ «رشیدی» گفت: از ۱۰۰ شهیدی که همزبان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سراسر کشور تشییع می‌شوند، ۴ شهید در لرستان به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ - 07December 2022

 میزبانی لرستانی ها از 4 شهید گمنام

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از میزبانی استان لرستان از شهدای گمنام در دی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از ۱۰۰ شهیدی که همزبان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سراسر کشور تشییع و تدفین می‌شوند چهار شهید در شهر‌های استان لرستان به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: به خواست مردم و جهت ایجاد فضای معنوی در سراسر استان مراسم استقبال از شهدا در همه شهر‌ها بر گزار خواهد شد و در نهایت برای به مرکز استان جهت تقسیم بندی منتقل شوند. اسامی شهر‌هایی که این چهار شهید والا‌مقام تازه تفحص شده در آن‌ها تدفین می‌شوند متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در روز‌های آتی جلسه‌ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با حضور فرمانداری ها‌ی استان در استاندری برگزار می‌شود و در خصوص جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در لرستان تصمیم‌های نهایی گرفته می‌شود. برای ایجاد فضای معنوی در سراسر استان مراسم استقبال از شهدا در همه شهر‌ها بر گزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار