تشکیلات خودگردان: اجازه نمی‌‌دهیم صهیونیست‌ها از مجازات فرار کنند

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما اجازه نخواهیم داد رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات خود علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن از مجازات فرار کند.
کد خبر: ۵۶۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 07December 2022

تشکیلات خودگردان اجازه فرار صهیونیست‌ها را از مجازات نمی‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: فلسطین عضو دیوان کیفری بین‌المللی است و این حق هر شهروند فلسطینی است که برای بازخواست و مجازات سران جنایتکار رژیم صهیونیستی طبق قوانین بین‌الملل به این دادگاه مراجعه کند.

ابوردینه در اظهاراتی در واکنش به سخنان یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه اجازه تحقیق و بازجویی از نظامیان این رژیم توسط دادگاه کیفری بین المللی را نمی‌دهد، افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم اشغالگران صهیونیست از مجازات فرار کنند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: ما به قوانین بین المللی پایبندیم و اجازه نخواهیم داد رژیم صهیونیستی از مجازات به سبب جنایات خود علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن فرار کند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی باید به قوانین بین الملل پایبند بوده و به اشغال سرزمین‌های فلسطینی و تجاوزات علیه فلسطینیان پایان دهد، در غیر اینصورت به موجب قوانین بین الملل مورد مجازات قرار می‌گیرد.

ابوردینه در پایان تصریح کرد: اگر جهانیان به دنبال صلح و آرامش در منطقه هستند، باید رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایات و اشغالگری خود در سرزمین فلسطین بازخواست و مجازات کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها