بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما عنوان کرد؛

روایت حبیب؛ روایت یک تکلیف

«سراجی» روایت حبیب را روایت یک تکلیف دانست که هنرمندان باید به تبیین آن بپردازند.
کد خبر: ۵۶۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ - 07December 2022

روایت حبیب؛ روایت یک تکلیفبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مالک سراجی» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در حاشیه ویژه برنامه «سفیر روایت حبیب» که امروز در گلزار شهدای گمنام شهر نکا برگزار شد، اظهار داشت: «روایت حبیب» روایت دوست داشتن است، روایت مردی است به نام حاج قاسم سلیمانی که او و همرزمانش مردمان سرزمینشان را دوست داشتند و بر سر این عشق و ارادت، تا پای جان ماندند.

وی که با اجرای نمایش تک نفره و دیالوگ محور در برنامه سفیر روایت حبیب نکا نقش آفرینی کرد با اشاره به حضور نسل جدید در این برنامه هنری، خطاب به آنان گفت: یکی از کار‌های خوب و مهمی که اکنون شما باید انجام بدهید، درس خواندن و جهاد علمی است.

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما با بیان اینکه نسل آینده نسلی است که شهید سلیمانی را ندیده است و تنها شنیده‌هایی از او دارد، افزود: ما هنرمندان باید این «حبیب» و «رفیق» را به نسل آینده معرفی کنیم، حاج قاسم و قاسم‌ها نسل آینده را ندیده دوست داشتند و بخاطر امنیت آن‌ها احساس تکلیف کردند.

سراجی تصریح کرد: تکلیف، فراتر از وظیفه است، حبیب بودن و رفیق بودن تکلیف است و وظیفه نیست و ما به روایت این تکلیف می‌پردازیم.

کاروان روایت حبیب از چهارشنبه ۱۶ آذر تا جمعه ۱۸ آذر مهمان مازندران با اجرای هشت ویژه برنامه فرهنگی هنری است که برنامه سفیر روایت حبیب (کاروان سیار) در شهر‌های نکا، ساری و قائمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها