نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسیر شهدا، راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مسیر نورانی شهدا، راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و نابودی کامل دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 08December 2022

حرکت در مسیر شهدا شکست دشمنان را همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران،  امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنر‌های تجسمی و عکس در قالب دومین کاروان هنری «روایت حبیب» ویژه گرامیداشت سالگشت سردار شهید قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه «روایت حبیب» با هدف معرفی سیره سردار شهید «قاسم سلیمانی» اقدامی ارزشمند و شایسته تحسین است.

وی به جذابیت تصاویر جانمایی شده از سیدالشهدای مقاومت سردار شهید «قاسم سلیمانی» در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: زبان هنر زبان کلام نیست و زبان دل است تاثیرش از زبان سر و کلام بیشتر است.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه در این نمایشگاه نیاز به روایتگری نیست؛ چراکه این تصاویر به درستی بیانگر سیره عملی و سبک زندگی این شهید والامقام است، ادامه داد: مخاطبین با مشاهده این تصاویر با ابعاد مختلف دفاعی، اجتماعی، مردم دوستی، عواطف و احساسات پاک این مرد خدایی نسبت به مردم، ولایت، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و مدافعان حرم آشنا خواهند شد.

وی اضافه کرد: تشییع باشکوه سردار شهید قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان یوم الله یاد کردند، به خوبی نشان داد که مردم ایران اسلامی قدرشناس و قدردان هستند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: شهید سلیمانی در کنار فرمانده میدان نظامی، فرمانده دل‌ها بود و انتخاب عنوان حبیب برای سردار سلیمانی به درستی انجام شده است؛ چراکه ایشان حبیب به معنای محب و حبیب به معنای محبوب بوده‌اند.

محمدی لائینی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: مسیر نورانی شهدا، راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و نابودی کامل دشمنان است و حرکت در این مسیر شکست دشمنان انقلاب اسلامی را همراه خواهد داشت.

وی در پایان خطاب به روح بلند و عرشی سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: ما جامانده‌ایم. مثل همان شعری که رزمندگان در جبهه‌ها زمزمه می‌کردند. رفیقان رفته‌اند نوبت به نوبت، خدایا نوبتم کی خواهد آمد؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها