فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح:

پیکرهای پاک ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد

سردار «باقرزاده» گفت: پیکرهای پاک ۱۱۱ شهید والامقام که در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است، از طریق بندر آبادان وارد کشور شد.
کد خبر: ۵۶۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 08December 2022

ورود پیکر پاک ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس از طریق اروندرود به کشوربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید هشت سال دفاع مقدس امروز (پنج‌شنبه) در میان استقبال پرشور مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه اروندرود (بندر آبادان) وارد کشور شد.

سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح در این آئین اظهار داشت: پیکر‌های این ۱۱۱ شهید والامقام که در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است، از طریق بندر آبادان وارد کشور شد.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح افزود: پیکرهای این شهیدان والامقام مربوط به عملیات‌های «والفجر مقدماتی»، «والفجر یک»، «خیبر»، «بدر»، «کربلای پنج»، «بیت‌المقدس هفت» و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص شده‌اند.

سردار باقرزاده گفت: پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام به اهواز انتقال خواهد یافت و پس از مراسم وداع و قرائت دعای کمیل که امشب (پنج‌شنبه) در معراج‌الشهدای اهواز برگزار می‌شود، به تهران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها