راوی دفاع مقدس:

شکل گیری دیپلماسی جدید در جهان/ هفت رنگ عشق در انتظار ملت است

«یکتا» با بیان ایین که دیپلماسی و قطب بندی جدیدی در جهان در حال شکل گیری است، نقش آفرینی ایران را در این میدان ویژه دانست.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 09December 2022

شکل گیری دیپلماسی جدید در جهان/ هفت رنگ عشق در انتظار ملت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین یکتا» یکی از راویان دفاع مقدس امروز در نشست فعالان رسانه‌ای و مجازی مازندران که به همت تبلیغات اسلامی استان در بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه واقعیت میدان در جنگ شناختی، هیبریدی، مجازی کجاست، افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا دهکده جهانی را ایجاد کننده برای نیل به برده داری جدید از ابزار اینترنت استفاده می‌کنند.

وی با اظهار اینکه برده داری نوین با فضای مجازی در حال پیگیری است، افزود: با صفا و مروه رفتن‌ها، خداوند زمزم انقلاب اسلامی را هویدا کرد و نعمت جنگ طبق فرمایش حضرت امام راحل برکت بوده است.

یکتا از جهاد فی سبیل الله به عنوان زمزم انقلاب یاد کرد و گفت: از سال ۷۶ به بعد رهبر معظم انقلاب شبیخون، ناتو و قتل عام فرهنگی را مطرح کرده‌اند و پس از سال ۷۸ زمزم راهیان نور هویدا شد.

وی با اشاره به اینکه مزار و تربت پاک شهیدان دارالشفاء محسوب می‌شود، بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب با تشییع شهدای گمنام و غواص، حال جامعه خوش شد.

این راوی دوران دفاع مقدس به فتنه ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: به برکت صبر و معرفت و بصیرت رهبر معظم انقلاب، این فتنه خاموش شد و پس از آن دشمن تلاش کرد تا در فضای مجازی، در ضمیر ناخودآگاه فرزندان رسوخ کند و آنها را خودآگاه به میدان آوردند.

وی اضافه کرد: اکنون در مسئله علمی و جهش ایران دارای رتبه برتر جهان است و در دیپلماسی و قطب بندی جدید جهان در حال نقش آفرینی هستیم زیرا دنیا در حال پوست اندازی است.

یکتا با اظهار اینکه دشمن تحریم‌های سنگین‌تر اقتصادی نمی‌تواند داشته باشد، بیان کرد: تدابیر و برنامه ریزی‌هایی برای رفع آن در حال هستیم و در نفس گیر خفه کننده بالای گردنه هستیم و متأسفانه تفکر آمریکایی‌ها نگذاشتند نعمت‌ها به کام ملت شیرین شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب قضیه فلسطین، کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است، اذعان داشت: امروز گریبان دشمن را پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته‌ایم و در حال خفه شدن است.

وی با اظهار اینکه ۶۰ سال پیش حضرت امام راحل فرمودند یاران من در گهواره هستند، افزود: همچنین بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب دهه‌های جدید، کار انقلاب را به اوج خواهند رساند.

این راوی دفاع مقدس با عنوان اینکه به سمت جمکران عشق در حال سوق دادن و حرکت هستیم، عنوان کرد: ما در حال خوف و رجا هستیم و از میان ابرهای تیره و تار عبور می‌کنیم و بعد از آن رنگین کمان زیبا و هفت رنگ عشق در انتظار ملت ایران است.

یکتا متذکر شد: ملت ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال برای خداوند صبر کرد و در شرایط جدیدی و جنگ هیبریدی و شناختی باید اتفاقات ویژه از جنس برکتی برای حرکت یک جنبش و نهضت و خوب کردن حال دل مردم رقم زنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها