مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

«دشمن‌‌‌‌‌‌شناسی» اولین گام برای مقابله با فتنه/ تمسک به ولایت شرط عبور از بحران‌هاست

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: معرفی حق و باطل و همچنین شناخت دوست و دشمن اولین گام برای مقابله با فتنه است که از محیط خانواده آغاز می‌شود و به جامعه تسری پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۶۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 10December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه ناظران شورای نگهبان در مشهد که در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) محله سیدی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌ها پیروز و ماندگار شده و به کوری چشم دشمنان پیام این انقلاب، عالم را فرا گرفته و نظام مقدس اسلامی علی‌رغم توطئه‌های همه جانبه نظام سلطه پابرجاست.

وی افزود: استکبار، مدعی ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت آن ۲۰۰ هزار نفر از بهترین‌های امت حزب‌الله به شهادت رسیدند و ایران اسلامی هزینه داده است و با استمرار مقاومت و ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین عالم، خواب آشفته آن‌ها تعبیر نخواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه دشمنان، ایران را کشوری ضعیف و مزدورصفت می‌خواهند و چشم دیدن یک نظام مستقل که به زورگویان عالم باج نمی‌دهد را ندارند اما انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شده است. آن‌ها از جمهوری اسلامی قوی و کارآمد و دارای پشتوانه که نه تنها خود را حفظ می‌کند بلکه از کشورهای مظلوم دنیا و ستمدیدگان نیز حمایت می‌کند عصبانی هستند و از هیچ اقدامی برای به انزوا کشیدن نظام مقدس اسلامی و ساقط کردن آن دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح راه‌های مقابله با فتنه دشمنان در شرایط کنونی کشور پرداخت و گفت: نقش‌‌آفرینی در جهاد تبیین یکی از عرصه‌های مقابله با فتنه است. این جهاد بیان شفاف حقایق در راستای مقابله با انحراف و تحریف در مباحث مورد نیاز جامعه را شامل می‌شود. معرفی حق و باطل و همچنین شناخت دوست و دشمن اولین گام برای مقابله با فتنه است که از محیط خانواده آغاز می‌شود و به جامعه تسری پیدا می‌کند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه یکی دیگر از راه‌های مقابله با فتنه است. راه نجات مردم ایران اسلامی برای امروز، فردا و آینده‌های پیش‌رو تمسک به ولایت است. سردار شهید سلیمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مقتدر مظلوم می‌دانستند و تأکید داشتند که عاقبت‌بخیر شدن افراد در گرو تبعیت آن‌ها از ولایت است.

وی بیان داشت: حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف و دودستگی یکی دیگر از راه‌های دفع فتنه است. دمیدن به اختلافات مذهبی، قومیتی، قشری جزو سیاست‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است که باید با انسجام و اتحاد این توطئه دشمن خنثی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش و علم در عرصه رسانه و فضای مجازی یکی دیگر از راه‌های مقابله با فتنه است. باید دروغ‌های رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی را افشا کرد و عملیات تبلیغاتی دشمن پاسخ داده شود و با تبیین دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی، ابتکار عمل را در این حوزه به دست گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط صمیمانه با نسل جوان به شکلی که به این حقیقت پی ببرند که خیرخواه ‌آن‌ها هستیم یکی دیگر از عوامل مقابله به فتنه دشمنان است.   

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال حیات خود شاهکار کرده است که از بین هزاران توطئه‌ای که از سوی دشمنان داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی طرح‌ریزی و اجرا شد قد برافراشته و در مسیر پیشرفت و آبادانی پیش رفته است، باید برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی با امیدآفرینی مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی بیش از گذشته امیدوارتر کنیم.

وی ایجاد وحدت ملی، سرعت بخشیدن به حرکت کشور و جهاد کبیر را از دیگر عوامل مقابله با فتنه‌گری دشمن دانست.

این مسئول ابراز داشت: انقلاب اسلامی به برکت ایثارها، فداکاری‌ها و اطاعت خالصانه از ولایت، از گردنه‌های بسیاری عبور کرده و این حرکت تداوم دارد. به حول و قوه الهی میراث امام خمینی (ره) و شهیدان را حفظ خواهیم کرد و این امانت را به اهل آن خواهیم سپرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار