مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تکریم ایثارگران، خدمت به مردم را یادآور می‌شود

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: قدرشناسی از ایثارگران این وظیفه را به ما یادآوری می‌کند که هرچه بیشتر به مردم خدمت و از مشکلات جامعه گره‌گشایی کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 20November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان طرقبه شاندیز به ریاست «حمیدرضا رحیمیان» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان طرقبه شاندیز اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مأموریتی بزرگ و یک تکلیف همگانی است و صرفاً مختص به اداره و سازمانی خاص مرتبط با دفاع مقدس نیست لذا حد و مرزی را نمی‌توان در این حوزه فعالیتی تعریف کرد.

وی افزود: ما باید شکرگزار امنیت و آرامش ایران اسلامی و قدردان مجاهدت‌های حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باشیم و این مهم جز با تقویت اقدامات حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مُیسر نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه ویژه به حوزه تألیف کتاب و استفاده از همه ظرفیت‌های ناشرین دفاع مقدس جهت غنی‌بخشی به ادبیات مقاومت، ادامه داد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چکیده شورای اداری هر استان یا شهرستان است. این شورا بایستی در شهرستان طرقبه و شاندیز شکل بگیرد و جلسات آن به‌صورت مستمر و منظم برگزار شود چراکه نمایندگان سازمان‌ها، نهادها و یگان‌های نیروهای مسلح و همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس در این شورا عضو هستند و در خصوص ارتقای اثرگذاری فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس به تبادل نظر می‌پردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان حرکت‌های مردم‌محور همچون میز خدمت گفت: اجرای میز خدمت به جهت رفع مشکلات اقشار مختلف مردم از جمله ایثارگران؛ اقدام خوب و پسندیده‌ای است که بایستی تداوم یابد. اگر ضرورت دارد تعداد ان و حتی روزهای خدمت افزایش یابد.

یوسفعلی‌زاده یادآور شد: با ایثارگری‌های مردم مناطق طرقبه و شاندیز آشنا هستم. قدرشناسی از ایثارگران این وظیفه را به ما یادآوری می‌کند که هرچه بیشتر به مردم خدمت و گره‌گشایی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت احداث یادمان شهدای چالیدره با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی بیان داشت: طبق آمارهای منتشره میزان دلبستگی مردم به یادمان‌های شهدای گمنام بسیار زیاد است. بحمدالله چالیدره و شاندیز میزبان شهدای گمنام هستند که با توجه به جاذبه گردشگری این ۲ نقطه باید با کمک شهرداری‌ها برای انجام کارهای فرهنگی در جوار شهدای گمنام اقدام شود.

تکریم ایثارگران، خدمت به مردم را یادآور می‌شود

تکریم ایثارگران، خدمت به مردم را یادآور می‌شود

تکریم ایثارگران، خدمت به مردم را یادآور می‌شود

تکریم ایثارگران، خدمت به مردم را یادآور می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها