مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رونمایی از موشک «هایپرسونیک» نظام سلطه را در بهت فرو برد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: رونمایی از موشک هایپرسونیک، مستکبرین را در جغرافیای دنیا، زیر دید جمهوری اسلامی قرار داد و هرگونه تهدیدی پیامدهای سختی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 14November 2022

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: در شرایط کنونی و تحرکات دشمنان خارجی که در راستای برهم زدن امنیت ایران اسلامی، توقف حرکت انقلاب اسلامی و در نهایت به چالش کشیدن نظام اسلامی برای ساقط کردن آن ‌انجام شد تست موشک هایپرسونیک به‌عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌ای تجزیه‌طلبانه دشمن را ناکام گذاشت.

وی افزود: با این اقدام جمهوری اسلامی، مقامات رژیم صهونیستی که ایران را تهدید به بمباران تأسیسات هسته‌ای نظنز کرده بودند و همچنین سردمداران نظام سلطه و ایادی آن در بهت فرو برد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه دستاوردهای دفاعی هر کشور جزو اسرار آن کشور محسوب می‌شود؛ بر همین اساس جمهوری اسلامی ده‌ها دستاورد دفاعی دارد که در وقت مناسب رونمایی خواهد کرد تا ضمن خنثی کردن دسیسه‌های دشمن گامی در جهت بازدارندگی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: نه تنها رژیم جعلی صهیونیستی بلکه مرتجعین منطقه و سردمداران کفر در قبال جمهوری اسلامی به مرحله بازدارندگی رسیده‌اند و جرأت خطا ندارند چراکه پاسخ کوبنده‌ای از سوی نیروهای مسلح دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان آشوب‌های اخیر که با حمایت استکبار و گروه‌های مخالف انقلاب اسلامی انجام شد، اغتشاشگران تصور می‌کردند جمهوری اسلامی دچار بی‌تعادلی می‌شود و نظام سلطه می‌تواند خواسته‌های خود را به نظام مقدس اسلامی تحمیل کند اما با رونمایی از موشک هایپرسونیک مستکبرین را در جغرافیای دنیا، زیر دید جمهوری اسلامی قرار داد و هرگونه تهدید پیامدهای سختی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: در جریان حوادث اخیر و مقابله مقتدرانه فراجا، بسیج و نیروهای امنیتی با اغتشاشگران نه تنها خواسته دشمن در جهت ساقط کردن نظام مقدس اسلامی محقق نشد بلکه اثرگذاری جمهوری اسلامی بر معادلات منطقه‌ای و جهانی بیش از گذشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار