نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

موشک‌ «هایپرسونیک» سپاه نماد اقتدار ایران اسلامی است/ حفظ آمادگی دفاعی در مقابل آمریکا ضرورت دارد

رضایی‌کوچی گفت: در شرایط فعلی با حضور رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه‌ای که خود را تسلیم آمریکا کرده‌اند، طبیعی است که ما هم باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۵۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 14November 2022

موشک‌های «هایپرسونیک» سپاه نماد اقتدار ایران اسلامی است/ حفظ آمادگی دفاعی در مقابل آمریکا ضرورت دارد«محمدرضا رضایی‌کوچی» نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رونمایی موشک‌ «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران، اظهار داشت: تقویت توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در راستای تأمین امنیت کشور است، ما هیچ‌گاه به هیچ کشوری تهاجم نظامی نمی‌کنیم و به دنبال جنگ با کشوری هم نیستیم.

رضایی‌کوچی ادامه داد: اما، اگر تهدیدی برای کشورمان به وجود بیاید، به طور طبیعی از این حق برخوردار هستیم که نسبت به آن آمادگی خود را افزایش دهیم، در شرایط فعلی با حضور رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه‌ای که خود را تسلیم آمریکا کرده‌اند، طبیعی است که ما هم باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هشداری به کشورهای بیگانه است تا حساب کار دستشان بیاید و فکر کوچک‌ترین تعرضی به کشور را از سر خود دور کنند.

وی با بیان اینکه موشک هایپرسونیک نیروی هوافضای سپاه حکایت از دانش بالا و اراده دانشمندان جمهوری اسلامی ایران دارد، اظهار کرد: ایران کشور بسیار مهمی در تولید موشک در دنیا به حساب می‌آید و بنده این دستاورد بزرگ را به سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه تبریک عرض می‌کنم.

رضایی‌کوچی در پاسخ به این سوال که وضعیت تولید خودرو در کشور با وضعیت تولید موشک چگونه قابل جمع است؟ تأکید کرد: این دو حوزه مصداق دو شعار «ما می‌توانیم» و «ما نمی‌توانیم» است، در حوزه تولید خودرو واقعا عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌ایم که تحت هیچ شرایطی با وضعیت موشکی ما سنخیتی ندارد.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشوری که در حوزه ساخت موشک در لبه علم دنیا قرار دارد، اما نمی‌تواند خودرو معمولی که به مراتب از فناوری ساده‌تری برخوردار است را تولید کند، معنی این وضعیت یعنی مدیریت در حوزه خودروسازی ایراد دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها