رئیس پارک علم و فناوری لرستان خبر داد؛

حمایت مالی بنیاد برکت از طرح‌های دانش‌بنیان در لرستان

نامداری گفت: اعتبارات مورد نیاز طرح‌های اشتغالزایی تا سقف یک هزار میلیارد ریال در قالب الگوهای مصوب بنیاد تأمین مالی می‌شود و با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه میزان تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان استان افزایش یابد.
کد خبر: ۵۶۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 10December 2022

حمایت مالی بنیاد برکت از طرح‌های دانش‌بنیان در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد نامداری» رئیس پارک علم و فناوری لرستان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته از طریق راه اندازی و توسعه ۲۰۰ طرح دانش بنیان و دانش محور ذیل دستورالعمل حمایت از طرح‌های دانش بنیان و دانش محور بنیاد برکت در استان لرستان برشمرد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه حمایت بنیاد برکت از طرح‌ها در قالب پرداخت تسهیلات متناسب با میزان سرمایه گذاری مورد نیاز و یا مشارکت در طرح‌ها است، گفت: اعتبارات مورد نیاز طرح‌های اشتغالزایی تا سقف هزار میلیارد ریال در قالب الگوهای مصوب بنیاد تأمین مالی می‌شود و ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه میزان تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان استان افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار