فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

فرهنگ شهادت‌طلبی تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

سردار «شجاع» گفت: تا زمانی که مکتب و فرهنگ شهادت در کشور حاکم باشد توطئه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد و کارکنان نیروهای مسلح با تاسی به حماسه‌آفرینان دفاع مقدس اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از مرزهای ایران اسلامی به اشغال دشمنان درآید.
کد خبر: ۵۶۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 10December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، پیکر مطهر شهید مرزبانی «معین قدمیاری» با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و مسئولین محلی بر دوش امت حزب‌الله شهر خور تشییع شد.

سردار شجاع در این مراسم اظهار داشت: علی‌رغم هجمه‌‌های گسترده‌ای که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در داخل و بیرون از مرزها نسبت به ایران داشتند اما به برکت مجاهدت‌های کارکنان نیروهای مسلح و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا شاهد برقراری امنیت در جای‌جای میهن اسلامی هستیم.

وی افزود: مرزبانان غیور جمهوری اسلامی در قامت سربازی رشید در بیش هفت هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز مشترک با همسایه‌های جمهوری اسلامی مشغول پاسداری از مزرها هستند و با نثار خون پاک خود اجازه هیچگونه تعددی به دشمنان خارجی و معاندین نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تاکید کرد: تا زمانی که مکتب و فرهنگ شهادت در کشور حاکم باشد توطئه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد و کارکنان نیروهای مسلح با تاسی به حماسه‌آفرینان دفاع مقدس اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از مرزهای ایران اسلامی به اشغال دشمنان درآید.

ایستادگی جوانان توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند

در ادامه «محمد عین‌القضات» فرماندار شهرستان زبرخان در سخنانی ابراز داشت: در مسیر دفاع از ایران اسلامی راه و رسم شهادت استمرار دارد.

وی ادامه داد: جوانان ما همچون قدمیاری‌ها از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت خواب آشفته بدخواهان و معاندان نظام تعبیر شود.

در پایان این مراسم پیکر شهید مدافع وطن معین قدمیاری در گلزار شهدای نخدران به خاک سپرده شد.

فرهنگ شهادت‌طلبی تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

فرهنگ شهادت‌طلبی تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

فرهنگ شهادت‌طلبی تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

فرهنگ شهادت‌طلبی تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها