مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نیست

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر است. دشمنان می‌خواستند در برابر گسترش تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بایستند، اما امروز اعتراف می‌کنند که ایران از منطقه هم عبور کرده و تبدیل به بازیگر جهانی شده است.
کد خبر: ۵۶۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ - 11December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران امروز (یکشنبه) در همایش «اقتدار در سایه امنیت» که با حضور جمعی از روحانیون و طلاب در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد، با اشاره به شکست نقشه آمریکایی‌ها در اغتشاشات اظهار داشت: دشمنان معتقد هستند انسجام داخلی سبب قوی شدن قدرت ایران شده و از هر توطئه‌ای ورود کرده‌اند در آن شکست خوردند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه از نظر آمریکایی‌ها قدرت ایران در دهه پنجم افزایش بیشتری خواهد یافت، گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر است. دشمنان می‌خواستند در برابر گسترش تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بایستند، اما امروز اعتراف می‌کنند که ایران از منطقه هم عبور کرده و تبدیل به بازیگر جهانی شده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران افزود: آنان اعتقاد دارند انسجام داخلی سبب قوی شدن ایران شده است. آن‌ها امید داشتند با حاکمیت دوگانه داخلی ایران مسائل‌شان حل شود، اما امروز با شکست مواجه شدند.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: آمریکایی‌ها در این نقشه شوم شکست خوردند، اما شکست نظام سلطه به معنای تمام شدن دشمنی‌ها نیست و آن‌ها دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها