فرماندار شهرستان بهار:

شهدا چراغ راه جوانان ایران اسلامی هستند

«نباتی» گفت: شهدا برای همه ما چراغ راه هستند و به نوجوانان توصیه می‌کنم کتاب خاطرات شهیده موسوی را مطالعه کنند تا بیشتر با روح بزرگ و الهی این شهیده آشنا شوند. 
کد خبر: ۵۶۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ - 12December 2022

شهدا چراغ راه جوانان ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، یادواره شهیده «سیدفاطمه موسوی» با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و رئیس شورای بهار در مدرسه روستای آبرومند برگزار شد. 

«روح‌اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار در این یادواره اظهار داشت: وجود پربرکت شهدا برای همه ما چراغ راه هستند و به نوجوانان توصیه می‌کنم کتاب خاطرات شهیده موسوی را مطالعه کنند تا بیشتر با روح بزرگ و الهی این شهیده آشنا شوند. 

وی با اشاره به شعارهای بزک کرده دشمن در مورد زنان افزود: کسانی که امروز دم از آزادی زنان می‌زنند و زمینه‌ساز آشوب در کشور شده‌اند، در تشکیلاتشان حق زندگی معمولی را از فرزندانشان گرفته‌اند و زنان بسیاری را در کوچه و خیابان ترور کرده‌اند.

نباتی خاطرنشان کرد: دشمنی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌های خود را علیه ملت ایران اسلامی روز به روز افزایش داده است، دلسوز مردم نخواهد بود و آرزوی مستعمره شدن کشور ما را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار