امیر اسماعیلی در پیامی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل:

پدافند غیرعامل موجب ارتقاء پایداری ملی و کاهش آسیب‌پذیری می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ - 29October 2015

پدافند غیرعامل موجب ارتقاء پایداری ملی و کاهش آسیب‌پذیری می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بر ذات جهانآفرین، که هستی را آمیخته با حکمت، و تعالیم را برای بشر همراه با مصلحت و برای وصول به سربلندی و عزت توأم ساخته است. درود بی پایان میفرستم بر ختم پیامبران، فص رسولان و اهل بیت مطهرش خاصه حضرت اباعبدالله الحسین(علیهالسلام) که با لبان تشنه، از فرط بیمهری زمینیان، خورشید را شرمنده گوهر اشک خود ساخت و آزادگی را با خواندن نماز عشق در زیر چکاچک شمشیرها، به تصویر کشاند تا طنین الله اکبر و هیهات من الذله، زمین و زمان را فرا گیرد.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با مستکبران بهعنوان شاخصه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر آموزههای تعالیبخش دینی و انقلابی و تکیه بر عقیده پاک و ناب اسلام محمدی و الهام گرفته از مکتب انسانساز و نهضت سرخ سرور و سالار شهیدان، دشمنی دشمنان تا بن دندان مسلح این مرز و بوم را به انحاء مختلف به دنبال داشته و تا زمانی که این تفکر ناب بر تارک این کشور عزیز میدرخشد، این دشمنیها در عرصههای گوناگون ادامه خواهد یافت. فلذا منبعث از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) که میفرمایند: "دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است. هر ملتی که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست" وظیفه همگان است تا در جهت حفظ آمادگی لازم برای مقابله با طرحریزیهای دشمن و همچنین حفظ تمامیت ارضی، امنیت ملی و استقلال کشور گام بردارند.

در عرصه کنونی سازمان پدافند غیرعامل کشور و آحاد کارکنان شریف و سلحشور آن با مجاهدتهای خستگیناپذیر و آرام خویش و با بصیرتی عمیق و نگاهی ژرف و بهرهگیری از دانش روز، وضعیت بنیه دفاعی کشور را در بالاترین سطح حفظ نموده و در مسیر آگاهیبخشی گام برداشته تا این رسالت مهم را پاس بدارند.

بیتردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشهای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیبپذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیلکننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام این هفته، توفیقات روزافزون همرزمان گرانقدرم در سازمان پدافند غیرعامل را در ظلّ عنایات خاصّ حضرت بقیهالله الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت هدایتهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنهای عزیز (مدّظلّه العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء) آجا
سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار