برگزاری نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان

نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان با حضور مسئولان استانی و بسیجیان در سالن همایش‌های فراجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 14December 2022

نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در رشت برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان صبح امروز با حضور مسئولان استانی، نماینده ولی‌فقیه در استان، بسیجیان و جوانان دارای ایده در سالن همایش‌های فراجا برگزار شد.

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دانش‌بنیان و دریا و ضرورت توجه به کسانی‌که برای حل مسائل در این حوزه‌ها دارای ایده هستند اظهار داشت: پیشرفت و توسعه در گرو توجه به پژوهش است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در حوزه‌های مختلف از جمله تولید مرغ گفت: روزانه، ۳۵۰ تن مرغ از گیلان به مناطق مختلف صادر می‌شود تا جایی‌که نبض بازار مرغ تهران در دست گلستان و گیلان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان از انجام اقدامات حمایتی لازم در حوزه تولید مرغ و جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه در استان خبر داد و بیان کرد: برای کاهش واردات و خوداتکایی در تامین نهاده‌ها نیز معتقدم باید تمام توان خود را به‌کار گرفته و از دانش روز بهره‌مند شویم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های مختلف در حوزه برق، آب و گاز در استان برای استفاده بهینه از این نعمات خدادادی تشکیل می‌شود.

عباسی با تقدیر از بسیجیان و نیرو‌های مدافع امنیت گفت: از همه بسیجیان و نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در ماه‌های اخیر نقشه شوم دشمن را خنثی کرده و دشمن را مأیوس کردند سپاسگزارم و به ارواح طیبه شهدا و امام (ره) نیز درود و سلام می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار