آخرین گروه از دانش آموزان پسر قم راهی سفر زیارتی راهیان نور شدند

آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی قم در سال تحصیلی جاری امروز از نواحی یک و چهار آموزش و پرورش راهی مناطق عملیات جنوب کشور شد.
کد خبر: ۵۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 16December 2022

آخرین گروه از دانش آموزان پسر قم راهی سفر زیارتی راهیان نور شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی قم و دومین مرحله از اعزام دانش آموزان نواحی یک و چهار قم، امروز راهی مناطق عملیات جنوب کشور شد.

در مراسم اعزام دانش آموزان دبیرستان شاهد صاحب الزمان (عج) و دبیرستان شهید صدر ۲ که در سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار شد، سید علی محمدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ در سخنانی با اشاره به تاثیر سفر‌های زیارتی راهیان نور، تجدید میثاق با شهدا را از بهترین رهاورد‌های این سفر‌ها برای دانش آموزان عنوان کرد.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر دبیرستان شهید صدر ۲ نیز با اشاره به اینکه دبیرستان فوق جزو ۱۰ دبیرستان قم است که در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده، خطاب به زائران دانش آموز راهیان نور عنوان کرد: شما این افتخار را پیدا کرده اید که از بین تمامی دانش آموز عازم زیارت یادمان‌های شهدا می‌شوید و ان شاءالله در بازگشت، هر کدامتان یک راوی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.

علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم نیز در این مراسم، روایاتی از سبک زندگی شهدا بیان و بر ضرورت تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مشابه چنین مراسمی، با حضور دانش آموزان هنرستان قدس ناحیه یک قم برگزار و دانش آموزان هنرستان فوق با بدرقه مسئولان سپاه و آموزش و پرورش و اولیاء، در قالب یک دستگاه اتوبوس به همراه سرپرست، راوی و روحانی عازم یادمان‌های زیارتی دفاع مقدس شدند.

اعزام فوق، آخرین اعزام کاروان‌های راهیان نور پسران استان قم بود که طی هفته گذشته از نواحی چهارگانه آموزش و پرورش صورت گرفت. اعزام کاروان‌های راهیان نور دختران دانش آموز استان قم از اوایل بهمن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار