سردار «کوشکی» در دیدار با نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی:

باید پیام شهدا را به گوش نسل‌های جدید برسانیم

سردار «کوشکی‌جهرمی» گفت: مردم علاقه زیادی به حماسه‌سازان و قهرمانان دینی و میهنی خود دارند و وظیفه ما است که بین مردم به ویژه نسلهای جدید با شهدا پیوند ایجاد کنیم.
کد خبر: ۵۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 17December 2022

باید پیام شهدا را به گوش نسل‌های جدید برسانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان فارس امروز (شنبه) در دیدار با تعدادی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید پیام شهدا را به گوش نسل‌های جدید برسانیم اظهار داشت: مردم علاقه زیادی به حماسه‌سازان و قهرمانان دینی و میهنی خود دارند و وظیفه ما است که بین مردم به ویژه نسلهای جدید با شهدا پیوند ایجاد کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان فارس در ابتدا بیان کرد: حمایت از برپایی یادواره‌های شهدا، بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حمایت از توسعه یادمان شهدای گمنام با رویکرد تبدیل این مراکز به مراکز فرهنگی جهت حضور خانواده‌ها و مردم در آن از جمله اقداماتی است که جهت تکریم و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه مسوولین و نمایندگان مردم در مجلس قرار بگیرد.

سردار کوشکی افزود: امنیت، آرامش و ثبات کشورمان را مدیون رشادت شهدای هشت سال دفاع‌مقدس، شهدای مدافع حرم و در برهه  کنونی مدیون شهدای امنیت هستیم و اگر می‌خواهیم این فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود و ماندگار باشد باید در پاسداشت یاد و نام شهدا و تکریم ایثارگران و ایجاد یادمانهای شهدا به عنوان آثاری فاخر بکوشیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس در خصوص تخصیص بودجه لازم در حوزه پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع‌مقدس و یادمانهای شهدای گمنام استان فارس و همچنین تجهیز مرکز فرهنگی موزه دفاع‌مقدس استان نکاتی را بیان کرده و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

در پایان این جلسه مقرر شد نمایندگان محترم مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نسبت به تخصیص اعتبار ویژه‌ای در بودجه سال 1402 جهت تکمیل یادمانهای شهدای گمنام و موزه دفاع‌مقدس فارس اقدامات لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار