معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تأکید کرد؛

لزوم هوشمندسازی ارائه خدمات به نیروهای مسلح

امیر دریادار «خواجه‌امیری» با تأکید بر لزوم هوشمندسازی ارائه خدمات به نیروهای مسلح، گفت: برای تحقق این امر، باید از نظرات هیأت‌های اندیشه‌ورز و نخبگان استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 18December 2022

امیر دریادار «مهدی خواجه امیری»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در دومین جشنواره پژوهش سازمان اتکا، با اشاره به اینکه باید قدرت اقتصادی داشته باشیم، اظهار داشت: قدرت اقتصادی به معنای توانایی یک کشور در حفظ و افزایش سطح زندگی مردم از طریق تأمین کالا و خدمات از بازار‌های داخلی و حضور در بازار‌های خارجی است.

امیر خواجه‌امیری افزود: قدرت اقتصادی مجموعه‌ای است از ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی کشور برای پشتیبانی از بنیه دفاعی و توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که با یکدیگر مرتبط هستند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: برای تقویت و توسعه اقدامات اقتصادی باید بتوانیم از مطالعات و تحقیقات شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح عملیاتی و تصمیم‌گیری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید از اسناد بالادستی و از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسائل و موضوعات حوزه‌های مختلف بهره‌گیری کنیم.

دریادار خواجه‌امیری با بیان اینکه در توسعه خدمات سازمان اتکا باید نگاهی به بیانیه گام دوم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم سندی بالادستی در راستای جهش اقدامات است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی با تأکید بر تولید و رویکرد درون‌زا، بهره‌برداری از سند راهبردی امنیت غذایی نیرو‌های مسلح و مفاد سند تحول مردمی دولت سیزدهم سه رویکردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: باید برای ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های نیرو‌های مسلح و عموم مردم از نظرات هیأت‌های اندیشه‌ورز و نخبگان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه با متخصصین نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع امروز برنامه پنج ساله هفتم سازمان اتکا تهیه و تدوین شده است و به‌زودی رونمایی خواهد شد.

امیر خواجه‌امیری اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت و ارائه خدمات به‌روز باید نهضت تولید علم راه‌اندازی شود.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: امروز باید هوشمندسازی خدمات در اولویت ما باشد و از روش‌های سنتی عبور کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار