سخنگوی قسام: تصمیم آزادی اسرای فلسطینی بی‌بازگشت است

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست‌ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی گفت: تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
کد خبر: ۵۶۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 19December 2022

سخنگوی قسام: تصمیم آزادی اسرای فلسطینی، قطعی و بی‌بازگشت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز یکشنبه در سخنانی درباره تحولات اخیر فلسطین به ویژه موضوع افزایش تعرضات علیه مسجدالاقصی، تنش‌ها در کرانه باختری و موضوع آزادی اسرای فلسطینی ابراز نظر کرد.

ابوعبیده تاکید کرد: تهدیدات اشغالگران و سران شهرک‌نشینان صهیونیست درباره افزایش تعرضات و یورش‌ها علیه مسجدالاقصی، رخدادی خطرناک است، که ملت فلسطین و امت اسلامی باید در مقابله با آن در وضعیت آماده باش و بسیج عمومی قرار بگیرند تا معراج گاه نبی مکرم اسلام را از این تعرضات مصون بدارند.

وی در ادامه افزود: ما به جوان فلسطینی در قدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌گوییم که عملیات‌های مداوم، قهرمانانه و منحصر بفرد شما به کابوسی دهشتناک برای اشغالگران تبدیل شده، پس به دشمن خود حمله کنید و از آنجایی که فکر نمی‌کنند، آن‌ها را مورد تهاجم قرار دهید.

وی افزود: گردان‌های قسام، خیزش تصاعدی در کرانه باختری را پاسخی طبیعی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ارزیابی می‌کند و آن را آغازگر دوران آزادسازی در آینده می‌داند.

سخنگوی قسام تاکید کرد: در نهایت سحر بر ساحر غلبه پیدا خواهد کرد و جنایات و سیاست‌های افراط گرایانه اشغالگران به آغازی برای زوال آن‌ها تبدیل خواهد شد.

ابوعبیده در پاسخ به تهدیدات برخی سران رژیم صهیونیستی علیه غزه نیز گفت: رژیم صهیونیستی پاسخ ما به حماقت احتمالی علیه غزه را به چشم خود خواهد دید.

وی در ارتباط با موضوع اسرای فلسطینی نیز تاکید کرد: آزادی شما اولویتی بدون بازگشت برای برادران قسام و دیگر گروه‌های مقاومت است که از هیچ تلاشی برای آزادی شما دریغ نخواهند ورزید.

سخنگوی قسام در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که در ماه‌های اخیر ناکام مانده نیز گفت: ما به طور کامل مطمئن هستیم که عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیست و یا به رسمیت شناختن این رژیم، هیچ جایی در قاموس امت اسلامی و جریان‌های زنده آن ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار