فرمانده مرزبانی استان خوزستان خبر داد؛

انهدام باند مهمات جنگی در اروند کنار آبادان

سردار پاکباز گفت: روز گذشته در پی اجرای سلسله عملیات‌های شبانه توسط مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان، ۱۶ هزار و ۷۵۰ فشنگ جنگی کشف شد.
کد خبر: ۵۶۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 18December 2022

انهدام باند مهمات جنگی در اروند کنار آبادانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «لطفعلی پاکباز» در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته و در راستای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و با توجه به اغتشاشات اخیرا و احتمال سوء استفاده گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مهمات جنگی از طریق آبراه اروند آگاه شده و بلافاصله خبر اعلامی در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

سردار پاکباز افزود: بلافاصله تیم اطلاعاتی پایگاه دریابانی آبادان در «اروند کنار» اعزام و با اجرای کمین هدفمند و پایش‌های دقیق با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی پس از گذشت چندین ساعت، یک فروند قایق صیادی را مشاهده و آن را توقیف کردند.

 فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اذعان داشت: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده ۱۴ هزار فشنگ جنگی کلاشینکف و دو هزار و ۷۵۰ فشنگ جنگی کلت که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

بر اساس این گزارش، پیشتر مرزبانان آبادان در سلسله عملیات‌های شبانه موفق به کشف شش هزار و ۷۰۰ عدد فشنگ جنگی شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها