استان مازندران در دومین جشنواره ملی «افتخار من» عنوان برتر را کسب کرد

«سید امیرحسین جعفری» از شهرستان نکا استان مازندران با ارسال اثر خاطره در دومین جشنواره ملی «افتخار من» حائز رتبه برتر کشوری شد.
کد خبر: ۵۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 19December 2022

استان مازندران در دومین جشنواره ملی «افتخار من» عنوان برتر را کسب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی «افتخار من» که امروز با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی برگزیدگان استان‌ها همراه بود، از «سید امیرحسین جعفری» به عنوان نفر اول این جشنواره در سطح ملی با اهدای تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.

«سید امیرحسین جعفری» از شهرستان نکا با ارسال اثر خاطره از پدربزرگ خود «سید احمد جعفری» در دومین جشنواره ملی «افتخار من» شرکت کرد و حائز رتبه اول کشوری شد.

دومین جشنواره ملی «افتخار من» از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با هدف ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس برای نوادگان به صورت فیلم، صوت و عکس و دلنوشته برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها