رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطرح کرد؛

دریافت ۸ هزار اثر در جشنواره ملی «افتخار من»/ هدف این جشنواره پیوند نوجوانان و جوانان با رزمندگان دفاع مقدس است

سردار ادیبی گفت: امروز باید با همت، برنامه‌ریزی و طراحی مدل‌های بهتر در جنگ روایت که دشمن به راه انداخته است، بتوانیم در قالب بستر‌های فرهنگی دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۶۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ - 19December 2022

دریافت ۸ هزار اثر در جشنواره ملی افتخار من/ هدف این جشنواره پیوند جوانان و نوجوانان با رزمندگان هشت دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه) در اختتامیه دومین جشنواره ملی «افتخار من» که در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه هدف این جشنواره پیوند بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نوجوانان و جوانان است، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان باید با نگاه عمیق‌تری به دوران دفاع مقدس ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان را درک کنند.

سردار ادیبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «تحریف و فراموشی دو تهدید برای حوادث تاریخی است»، گفت: دفاع مقدس منشا تحولات عظیمی شده و نباید اجازه دهیم دفاع مقدس دچار تحریف شود.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با تاکید بر اینکه دفاع مقدس می‌تواند باعث رشد و تعالی شود، افرود: در دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز حاضر بودند و نقش مهمی در عملیات‌ها و پیروزی رزمندگان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در دل دفاع مقدس حوادث عظیمی را رقم زدند و منشا تحولات شدند و جوانان و نوجوانان باید امروز با شناخت عمیق‌تر از دفاع مقدس این مسیر را به خوبی طی کنند.

سردار ادیبی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت افتخار می‌کند که عده‌ای از رزمندگان را در دل خود دارد، اظهار داشت: ما به دنبال شناختن و معرفی عرصه‌های مختلف دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان هستیم و تلاش ما در این جشنواره جلوگیری از فراموشی و پیوند بین نسل قدیم و جدید است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده نقش مهمی در پیروزی دفاع مقدس داشت، گفت: مادران و پدران با تربیت صحیح اسلامی فرزندان خود را آماده اعزام به دفاع مقدس کردند.

وی اضافه کرد: امروز باید با همت، برنامه ریزی و طراحی مدل‌های بهتر در جنگ روایت که دشمن به راه انداخته است بتوانیم در قالب بستر‌های فرهنگی دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

سردار ادیبی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم هر آنچه در دفاع مقدس خلق شده است را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم، افزود: بیش از هشت هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با داوری‌های صورت گرفته برخی از استان‌ها حائز رتبه شدند.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: امیدوارم با همت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، متولیان تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح شاهد آثار بیشتری باشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار