رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس:

بیش از 60 هزار بسته شب یلدایی بین نیازمندان توزیع می‌شود

سرهنگ «قزل‌سفلی» گفت: در طرح یلدای کریمانه با همکاری پایگاه‌های مقاومت بیش از 60 هزار بسته شب یلدایی بین نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 19December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل‌سفلی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه به مناسبت ایام فاطمیه طرح یلدای کریمانه برگزار می‌شود اظهار داشت: در این طرح با همکاری پایگاه های مقاومت بیش از 60 هزار بسته شب یلدایی بین نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس ابتدا بیان کرد: قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه فجر استان فارس در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه به منظور کمک و یاری‌رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌برخوردار با اولویت مناطق محروم، روستایی و حاشیه نشین شهرها اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مؤمنانه ویژه شب یلدای 1402 در استان نموده است. 

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس افزود: این طرح با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، نهادهای حمایتی و دستگاه‌های اجرایی در قالب یک طرح هماهنگ و هم افزا شکل گرفته و قرار است به صورت محله محور با محوریت حوزه های مقاومت بسیج انجام شود.

اسماعیل قزل‌سفلی با اشاره به اینکه برای هر بسته شب یلدایی اعتبار 300 هزار تومانی در نظر گرفته شده افزود:  با کمک خیرین این مبلغ به 500 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای کریمانه مزین شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 309 حوزه مقاومت در این طرح مشارکت داشته باشند تا  امسال نیز مانند سال‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران و گروه‌های جهادی تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرما بخش باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار