رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد:

باید با عمل به وظایف خود در راه شهیدان گام برداریم

حجت‌الاسلام ملکی گفت: امروز ما باید با درست عمل کردن به وظایف خود، در راه شهیدان، گام برداریم. آنها نه تنها مایه افتخار خانواده خود هستند بلکه یک جامعه به عظمت و بزرگی آنها می‌بالد و به آن افتخار می‌کند.
کد خبر: ۵۶۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ - 20December 2022

باید با عمل به وظایف خود در راه شهیدان گام برداریمبه گزارش  دفاع‌پرس از مشهد، حجت­‌الاسلام «احمد ملکی» ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد با خانواده‌ شهیدان «علی»، «مریم» و «نهضت نگراوی» دیدار کرد. وی در این دیدار ضمن تکریم این خانواده ایثارگر مشهدی اظهار داشت: امروز ما باید با درست عمل کردن به وظایف خود، در راه شهیدان، که پاک­ترین انسان‌های روزگار خود بودند، گام برداریم. آنها نه تنها مایه افتخار خانواده خود هستند بلکه یک جامعه به عظمت و بزرگی آنها می­‌بالد و به آن افتخار می­‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد در پایان صحبت خود با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهمیت بسیار بالایی در جامعه برخوردار است، گفت: این قشر عزیز، خون پاک عزیزان خود را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و  آحاد جامعه، اعم از مسئولان و مردم، مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و موظف هستند در خدمتشان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها