مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بردسکن:

شهدا وارثان انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: ازخودگذشتگی، استقامت و ایثار شهدا، آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده و از این رو شهدا وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 20December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان‌ امروز با حضور مدیر و طلاب و همچنین جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد ارزانی مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدای گمنام چراغ راه هدایت و بشارت هستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان تاکید کرده‌اند که راه خود را با ادامه مسیر شهدا پیدا کرده و در مسیر تعالی و سعادت قرار گیرند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی جامعه، عزت و اقتدار، استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به پاس ازخودگذشتگی و ایثار شهدا است.

ارزانی ابراز داشت: شهدا با نثار همه هستی خویش در راه خدا این حقیقت را ثابت کردند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام دارایی خویش گذشت.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بردسکن هدف از برگزاری مراسم استقبال از شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد پیوند ارزشی بین نسل جوان امروز با نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و متذکر شد: شهدا جایگاه با عظمتی دارند و ازخودگذشتگی، استقامت و ایثار آنان آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده و از این رو شهدا وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند.

پایان‌بخش این مراسم مرثیه‌سرایی باقر رمضانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها