پیکر مطهر یک شهید گمنام در «بردسکن» تشییع شد+ تصاویر

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم، در «بردسکن» تشییع شد.
کد خبر: ۵۶۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 18December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۹ ساله که در عملیات «بدر» و در شرق دجله به شهادت رسیده است، امروز (یک‌شنبه) با حضور مردم و مسئولان در بردسکن تشییع شد.

حجت‌الاسلام والمسلیمن «علی‌اصغر امینی» امام جمعه بردسکن در این مراسم اظهار داشت: حضور شهدا در جای‌جای ایران اسلامی، فرصتی برای تقرب جستن به خدا، تهذيب نفس و حركت به سوی كمال است.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم بردسکن در تشییع این شهید گمنام، گفت: یاد شهدا، به‌ویژه شهدای گمنام روح انسان را صیقل می‌دهد و در ورای آسمان‌ها پرواز می‌کند.

شهدا دارای نگاه عمیق بودند

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که بار دیگر بردسکن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و فضای شهر عطرآگین به عطر شهادت شد.

وی افزود: شهدا دارای نگاهی عمیق بودند؛ چراکه در نجوای خود با خداوند فقط عشق را دیدند و سرود عشق را سر دادند و امروز بر ما واجب است که تداوم‌بخش راه شهدا باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را ضروری دانست و یادآور شد: ما به شهدا نیازمند هستیم و لذا باید با تمسک به راه شهدا، در مسیری که آن‌ها ترسیم کرده‌اند، حرکت کنیم.

پیکر مطهر این شهید گمنام، امروز و فردا میهمان مردم شهرستان بردسکن است.

تشییع شهید گمنام عملیات «بدر» در بردسکن+ تصاویر

تشییع شهید گمنام عملیات «بدر» در بردسکن+ تصاویر

تشییع شهید گمنام عملیات «بدر» در بردسکن+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار